L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
El Club Voleibol Eivissa està una mica més a prop de continuar jugant a la Superlliga. Els membres de la junta gestora que regeixen el club actualment després de la marxa de l’expresident, Javier Escandell, han quedat satisfets de la reunió mantinguda amb l’Ajuntament de Vila i el Consell d’Eivissa sobre les subvencions que han de rebre. Ara, tot queda pendents d’una nova reunió amb el seu espònsor principal, Ushuaia, per acabar de decidir-se i inscriure l’equip novament a la màxima categoria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis