Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Els conductors han de mostrar la documentació que acredita que han passat el test i el bitllet per embarcar-se sense incidències
Dilluns es feren la gran majoria de tests als conductors de camions o de vehicles que per feina es mouen entre les Pitiüses diàriament. Ara, segons ens han explicat encarregats de la gestió, els conductors que fan aquest trajecte assíduament, i ja s’han fet el test, han de mostrar la documentació que ho acredita i el bitllet per embarcar-se sense incidències. I ens han afirmat que se’ls repetirà el test de forma aleatòria, més endavant.
Mentrestant, els qui fan el trajecte per primera vegada, són derivats a la carpa que hi ha a l’estació marítima i allà els realitzen el control. Si tot va bé, poden venir fins aquí i continuaran amb la seva jornada laboral cap a Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania