Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El foc se situa a la zona de Morella i ha cremat aproximadament 0,1 hectàrees de pinar
137
Mitjans de l’Institut Balear de la Naturalesa (Ibanat) actuen en l’extinció d’un incendi forestal que es troba controlat i que s’havia declarat aquest dimarts horabaixa a la zona de Morella al municipi d’Andratx.
L’Ibanat ha confirmat l’incendi a les 16.15 hores, quan encara era de nivell 0, poc després ha passat a nivell 1 i en aquests moments, durant els treballs d’extinció, l’alerta ha tornat a nivell 0.
Tres avions, dos helicòpters, quinze brigadistes, dos agents de Medi Ambient i tres tècnics es troben fent feina en l’extinció del foc. També hi actuen els Bombers de Mallorca.
L’incendi se situa a la zona de Morella, a Andratx, i ha cremat aproximadament 0,1 hectàrees de pinar.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones