El foc ja ha cremat més de 4 hectàrees, i des de passades les 11.30 hores, els veïnats desallotjats han pogut tornar a casa seva
Punt on s'originà l'incendi de Costa des Pins, Son Servera. Nofre Pasqual
80Controlat l’incendi a Costa des Pins, al municipi de Son Servera. Tot i així, la previsió de fort vent fa que els tècnics de l’Ibanat continuïn al llarg del dia a la zona, repassant-la. El foc ja ha cremat més de 4 hectàrees, el qual es va declarar ahir dimecres al migdia quan es va descontrolar una crema de restes vegetals durant les tasques de neteja al torrent des Morts.
Passades les 11.30 hores d’aquest dijous, totes les persones desallotjades per la proximitat de les seves cases a l’incendi, han pogut tornar a les seves llars. Per la seva banda, el batle de Son Servera, Jaume Servera, ha tornat aquest dijous matí per veure com avancen les tasques de control i extinció de l’incendi.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor