La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Ha cremat 51 hectàrees de pinar
L’incendi de Cala Tuent, a Escorca, ja està controlat després de cremar 51 hectàrees de pinar. Aquest dimecres a primera hora de l’horabaixa l’havien donat per controlat, però alguns focus han revifat, cosa que ha obligat a utilitzar més mitjans aeris, que han tornat a controlar les flames.
Unes 25 persones hi fan feina tant per terra com per aire. El terreny és molt escarpat, i la vegetació s’hi infiltra, cosa que facilita que les flames es reprodueixin una vegada apagades. Demà s’espera que el foc ja es pugui donar definitivament per extingit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres