Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Galícia no ha tancat tot el territori, però sí les principals ciutats
Totes les comunitats excepte les Balears, Galícia, les Illes Canàries i Extremadura tanquen fronteres entre una setmana i 15 dies. Els tancaments perimetrals van acompanyats de l’enduriment de les restriccions a moltes comunitats. Catalunya tanca els centres comercials i suspenen les activitats culturals. A Madrid, la comunitat amb més incidència per la malaltia, només s’aïllarà durant tres dies.
Des d’avui matí s’han fet controls a gairebé totes les carreteres d’accés a les principals ciutats espanyoles que han anunciat el tancament perimetral. A València, des d’anit passada es controla l’accés a la comunitat a través de l’estació de l’AVE, la principal via d’entrada per a la gent que altres anys arribava per passar-hi el pont.
Galícia, ha anunciat avui el tancament perimetral de totes les ciutats gallegues, amb la limitació de les entrades i les sortides. La mesura ja estava en vigor a Ourense i ara s’hi afegeixen Santiago de Compostel·la, Ferrol, la Corunya, Pontevedra, Vigo i Lugo. El comitè clínic gallec també aposta per limitar les reunions només a persones convivents. La Junta d’Extremadura, per la seva banda, ha optat per no decretar el tancament perimetral de la regió, però ha acordat mesures extraordinàries a set municipis. Pretén controlar el compliment del confinament dels ciutadans que són casos positius, estan pendents de resultats o són contacte estret.
El president del Govern ha assistit a la reunió de seguiment de control de la covid-19, una reunió per valorar les dades de la pandèmia, en la qual tots els agents coincideixen que la corba de la segona onada no dona símptomes de doblegar-se.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat