Atropellament mortal a l’Aeroport de Menorca
Els fets han ocorregut passades les 4 de la matinada, a tocar d'una sala de festa
La patronal diu que la feina feta la temporada passada està donant els seus fruits
La problemàtica dels taxis pirata és una constant cada estiu a Eivissa. Tot i que des de la patronal es mostren satisfets pels resultats del dispositiu que va posar en marxa l’any passat el Consell Insular per combatre’ls, insisteixen en la necessitat de continuar fent feina per erradicar aquesta xacra.
Des de l’associació Élite Corsarios han lamentat la proliferació de plataformes que fan mal a la imatge del taxi, ja que permet als usuaris demanar vehicles de transport il·legal sense intermediaris.
En aquest context, un taxi pirata va ser sancionat ahir per la Policia Local d’Eivissa en un control rutinari. A més de la denúncia al conductor, es va immobilitzar el vehicle. A Sant Josep, dos conductors de VTC que portaven clients, varen donar positiu en cocaïna durant les proves de detecció de drogues.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets han ocorregut passades les 4 de la matinada, a tocar d'una sala de festa
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears