Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'oposició i Proposta per les Illes hi estan en contra
Aquest 31 de desembre acaba la moratòria que el Govern va aprovar per evitar que els ferris amb vehicles atraquessin al port de Sant Antoni.
Els ferris han deixat d’arribar a Sant Antoni perquè no els surt rendible fer-ho sense càrrega de vehicles i mercaderies.
La decisió, presa fa més d’any i mig, continua generant controvèrsia entre els diferents sectors econòmics.
Els dos socis de l’equip de govern portmanyí ja s’han pronunciat al respecte. Ciutadans està a favor de ferris amb vehicles i Proposta per les Illes hi està en contra.
El Partit Popular, diu, exposarà la seva opinió en el ple de final de mes. L’oposició, formada per PSOE-Reinicia tampoc vol la tornada dels vaixells.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera