Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Advocats i economistes atendran les consultes dels consumidors afectats per les clàusules sòl i altres clàusules abusives
El Col·legi d’Advocats i el Col·legi d’Economistes de les Illes posaran a disposició dels consumidors afectats per clàusules sòl i altres pràctiques abusives en els contractes hipotecaris un llistat de professionals perquè els ajudin a detectar aquestes clàusules i a calcular els interessos indeguts cobrats pel banc.
El servei és fruit del conveni de col·laboració que han firmat amb la Conselleria de Salut i Consum i que, en el cas dels missers, preveu una primera consulta gratuïta. Les actuacions que el consumidor acordi amb els economistes s’inseriran en la relació economista-client en el marc d’una prestació de serveis.
El Govern preveu que augmentin les reclamacions per clàusules abusives ateses per la Direcció general de Consum. Durant el 2016, n’arribaren 276; en el que duim d’any, 135. Es calcula que a les Illes hi ha uns 80.000 préstecs hipotecaris afectats per les clàusules sòl. El Tribunal de Justícia de la Unió Europea ja va dictaminar que les clàusules sòl són abusives i obliga a les entitats financeres a tornar la totalitat dels doblers cobrats de manera indeguda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma