Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Des de fa poc més de 2 anys, la fundació Save the Med treballa en la protecció de la mar Mediterrània
Salvar les tortugues marines i lluitar contra l’anomenada pesca fantasma és l’objectiu del conveni que han signat avui matí la fundació Save the Med amb Ports de Balears, l’Autoritat Portuària i la Federació de Confraries de Pescadors de les Illes. La intenció és treure de la mar les xarxes que s’empren en l’anomenada pesca fantasma i establir un protocol per difondre com han d’actuar les tripulacions quan un vaixell es troba amb una tortuga atrapada en aquestes xarxes, que estan a la deriva. D’aquesta manera, podran salvar-les i dur-les a un centre de recuperació d’espècies marines.
Des de fa poc més de 2 anys, la fundació Save the Med treballa en la protecció de la mar Mediterrània, posant especial incidència en la costa de les Balears. Enguany desenvolupen el projecte Med Gost Fad que lluita contra la pesca fantasma, una pràctica que es du a terme als països del nord de l’Àfrica i que afecta especialment les tortuges. Les xarxes, a la deriva enmig de la mar, acaben arribant a les nostres costes. Amb un antic vaixell de pesca noruec, aquest estiu desenvolupen la seva feina a l’entorn del Parc Natural de Cabrera en la recerca de xarxes fantasma.
A part de les expedicions mediambientals, també duen a terme una tasca de conscienciació adreçada especialment a la comunitat escolar.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari