Bohemis, mags i rodamons protagonistes de les Converses Literàries de Formentor
Bohemis, mags i rodamons, els personatges més excèntrics de la literatura, són els protagonistes de les Converses Literàries de Formentor, que enguany compleixen 10 anys i que s’han estrenat amb autors com Andreu Manresa, Antoni Iturbe, Andreu Gomila i Alia Trabuco, tots ells amb un llibre davall el braç.
Les converses reuniran aquest cap de setmana més de 80 escriptors, editors, agents literaris, filòsofs, acadèmics i periodistes, i el guardonat d’enguany, Alberto Mánguel, que ahir vespre va rebre el Premi Formentor de les Lletres 2017.
Un cap de setmana dedicat a la literatura i a la cultura de la mà d’autors de gran rellevància dins el panorama actual.
L'IES Sineu fa la primera bunyolada contra les violències masclistes
Consideren que són inviables les ràtios de professors per infants, que qualifiquen d'inassumibles
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria