El sindicat UGT ha convocat una vaga de recollida de fems i de neteja dels carrers de Son Servera, per dilluns dia 12 d’agost. Volen protestar perquè encara no hi ha una nova licitació del servei, caducada des de fa 6 anys. També denuncien una càrrega de feina insostenible.
Així mateix, reclamen crear un conveni propi de l’empresa. Segons els treballadors, les taules salarials de la plantilla són les del conveni autonòmic de residus, la qual cosa suposa una pèrdua de poder adquisitiu.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa