Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Les organitzacions Andiara, Kal-Melanina i Thakhi-runa asseguren que Balears no és aliena a la situació, ja que s'ha convertit en un punt neuràlgic de la ruta migratòria des d'Algèria
Les organitzacions Andiara, Kal-Melanina i Thakhi-runa han convocat la concentració “Ja n’hi ha prou!, No a les polítiques migratòries que assassinen el Mediterrani”. La protesta tendrà lloc aquest divendres a les 19h a la plaça d’Espanya de Palma. La convocatòria vol denunciar la vulneració de drets humans que afecta milers de persones que fugen dels seus països d’origen, principalment del Sud, obligades per guerres, pobresa, desigualtat, neglicència governamental, entre altres circumstàncies, i que en arribar a les fronteres europees es troben amb murs i tanques, que a vegades acaba en repressió militar o policial.
Les organitzacions convocants han expressat “la seva extrema preocupació” per les polítiques migratòries de la Unió Europea que “criminalitzen la recerca d’un futur millor” de milions d’éssers humans i que generen tragèdies com la de Melilla, però també “constants naufragis i ofegaments al Mediterrani per falta de corredors d’atenció humanitària que responguin als compromisos internacionals adquirits”.
Segons els organitzadors, les Balears no són alienes en aquesta situació, ja que “s’ha convertit en ruta migratòria des d’Algèria, amb l’arribada periòdica de persones que parteixen en barca patint riscos extrems i inacceptables per culpa d’aquestes polítiques”.
En la concentració es llegirà un manifest que recull les denúncies i les mesures que se exigeixen al Govern perquè s’assumeixin en concordança amb els compromisos internacionals en matèria d’ajuda humanitària i asil.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia