Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Serà aquest dijous a les 19 h, sota el lema "Contra l'espionatge d'estat, organització popular"
Una quinzena d’entitats es mobilitzaran dijous, dia 3 d’agost, a les 19 h, davant la Delegació del Govern a Palma, sota el lema “Contra l’espionatge d’estat, organització popular”. Volen mostrar el rebuig als casos de policies infiltrats en diferents moviments socials, independentistes i populars. El darrer, el d’una agent mallorquina infiltrada en grups de Girona. Amb aquest, ja són quatre els casos coneguts d’agents infiltrats en moviments socials, tres dels quals provinents de Mallorca i un, de Menorca.
“L’actuació de l’Estat no pot quedar impune”, ha dit el portaveu de les entitats convocants, Pere Joan March. “La societat civil de Mallorca i d’arreu dels Països Catalans hem d’exigir explicacions i responsabilitats polítiques als responsables d’aquesta actuació, que, en última instància, és el ministre Marlaska”. La mobilització servirà també per mostrar la solidaritat amb les víctimes.
L’acte s’havia de fer dia 21 de juliol, però la Delegació del Govern espanyol a les Illes i la Junta Electoral la van prohibir per ser en període de campanya electoral. La convoquen l’Esquerra Independentista de Mallorca, juntament amb una quinzena d’entitats com els sindicats STEI-i i UOB o també el GOB.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"