Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Els treballadors reclamen un augment salarial i millors condicions de feina
Comissions Obreres ha anunciat una vaga indefinida del servei de recollida de fems a Marratxí que començaria just abans de les festes de Nadal.
Després de més d’un any de reunions amb l’empresa concessionària per redactar un conveni nou, les reunions han arribat a un punt mort. Els treballadors reclamen un augment salarial que l’empresa no accepta.
L’Ajuntament, per la seva part, ja ha començat a cercar un pla alternatiu per evitar que el municipi s’ompli de fems durant les festes, i contractarà una empresa externa. Amb tot però, confien que el conflicte se solucioni. CC.OO reclamen la redacció d’un conveni col·lectiu en l’àmbit autonòmic que garanteixi les condicions del sector.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora