Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La majoria dels detinguts són romanesos
Fort cop de la policia nacional contra una organització criminal de carteristes que actuava a Platja de Palma. Aquest és el moment en què els agents identificaven els detinguts per dur-los fins a les dependències policials.
Encara no s’ha fet balanç de l’operació, però ja se sap que hi ha un gran nombre de detinguts. La majoria són romanesos. Els han agafat in fraganti.
Segons fonts de la investigació, el seu modus operandi sol ser robar carteres, motxilles, targetes de crèdit i telèfons mòbils sense superar mai els 400 euros per robatori, perquè quan els agafen només els puguin acusar de furt.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada