Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Pili Lucena és l'únic membre de l'associació a l'illa, que avui ha muntat una taula informativa a l'hospital Mateu Orfila
Pili Lucena és l’únic membre a Menorca de l’Associació Balear d’Afectats per la Covid Persistent (Copaiba). Aquest dissabte se celebra el dia mundial d’aquesta condició crònica, però a l’illa han decidit instal·lar avui una taula informativa a l’hospital Mateu Orfila per aconseguir que més gent conegui aquesta afecció. A Copaiba veuen necessari, sobretot, arribar al personal sanitari, que són els que coneixen als pacients de covid persistent.
La història de Pili comença el desembre de 2020, abans de l’arribada de les vacunes. Ella cau malalta de covid i passat un mes dona negatiu, però els símptomes persistien. En la seva primera sortida només va poder caminar 8 minuts abans de sentir-se marejada.
Avui dia encara pateix els efectes de la covid. Pren analgèsics cada dia i són habituals per a ella les migranyes intenses.
Es calcula que a Espanya hi ha uns 2,4 milions de persones que, com ella, pateixen encara símptomes relacionats amb la covid.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general