Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

GxF critica la paralització del procediment i demana que s'adjudiqui ja als millor puntuats
El president del Consell, Llorenç Córdoba ha informat avui que aquest divendres o dilluns que ve tornarà a portar a la Junta de Govern la proposta per declarar desert el concurs dels quiosquets de platja i fer-ne un de nou.
Recordem que els consellers de Sa Unió varen votar en contra d’aquesta proposta en una junta anterior. Ara Córdoba la tornarà a presentar amb més argumentació per rebre el seu suport. Assegura que les bases del concurs no respecten el conveni dels treballadors de l’hostaleria.
Des de Gent per Formentera han denunciat la falta de responsabilitat de l’equip de Govern que, asseguren, en tenen paralitzat el procediment d’adjudicació, i demanen que s’adjudiqui ja als aspirants més ben puntuats.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor