Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
GxF critica la paralització del procediment i demana que s'adjudiqui ja als millor puntuats
El president del Consell, Llorenç Córdoba ha informat avui que aquest divendres o dilluns que ve tornarà a portar a la Junta de Govern la proposta per declarar desert el concurs dels quiosquets de platja i fer-ne un de nou.
Recordem que els consellers de Sa Unió varen votar en contra d’aquesta proposta en una junta anterior. Ara Córdoba la tornarà a presentar amb més argumentació per rebre el seu suport. Assegura que les bases del concurs no respecten el conveni dels treballadors de l’hostaleria.
Des de Gent per Formentera han denunciat la falta de responsabilitat de l’equip de Govern que, asseguren, en tenen paralitzat el procediment d’adjudicació, i demanen que s’adjudiqui ja als aspirants més ben puntuats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros