Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

GxF critica la paralització del procediment i demana que s'adjudiqui ja als millor puntuats
El president del Consell, Llorenç Córdoba ha informat avui que aquest divendres o dilluns que ve tornarà a portar a la Junta de Govern la proposta per declarar desert el concurs dels quiosquets de platja i fer-ne un de nou.
Recordem que els consellers de Sa Unió varen votar en contra d’aquesta proposta en una junta anterior. Ara Córdoba la tornarà a presentar amb més argumentació per rebre el seu suport. Assegura que les bases del concurs no respecten el conveni dels treballadors de l’hostaleria.
Des de Gent per Formentera han denunciat la falta de responsabilitat de l’equip de Govern que, asseguren, en tenen paralitzat el procediment d’adjudicació, i demanen que s’adjudiqui ja als aspirants més ben puntuats.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes