El llançament ha obligat les autoritats japoneses a activar l'alerta pel possible impacte sobre l'illa de Hokkaido
214
Corea del Nord ha llançat un míssil balístic d’abast mitjà que ha caigut en aigües del Japó, després de recórrer mil quilòmetres. El llançament ha obligat les autoritats japoneses a activar l’alerta pel possible impacte sobre l’illa de Hokkaido, on viuen més de cinc milions de persones i han instat la població a quedar a ca seva. Seül i Washington mostren preocupació per la possibilitat que Corea del Nord provi un nou míssil balístic intercontinental de combustible sòlid, més eficient que el líquid pel que fa a l’emmagatzematge i al desplegament, i que podria estar preparat en els pròxims cinc anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa