Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Joan Carles de Borbó l'hauria acusat de robar-li els seus béns, segons Larssen
Corina Larsen, l’examiga de Joan Carles de Borbó, assegura que el rei emèrit li va reclamar els 65 milions d’euros que li havia transferit dos anys abans, quan ja havia abdicat. Segons publica avui el diari El Mundo, Corina Larsen va enviar una carta al cap de la Casa del rei l’any passat en què contava aquest fet i explicava que ella es va negar a tornar-li els doblers per evitar possibles acusacions per delictes financers. Aleshores, el rei emèrit, diu Corina, la va acusar d’haver-li robat els seus béns.
La vicepresidenta del Govern central Carmen Calvo ha assegurat avui que el passat del rei emèrit no afecta l’activitat de Felip sisè. Per part seva, l’executiva de Podem ha qüestionat la utilitat de la monarquia i ha demanat obrir un debat en la societat sobre aquesta qüestió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca