Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Un terç dels morts per Covid-19 tenia entre 80 i 89 anys
94
Segons un informe del Servei d’Epidemiologia de les Illes, la majoria dels contagiats per Covid-19 té més de 40 anys. El document assenyala que el passat 7 d’abril hi havia 1.422 positius a les Balears. D’aquests, 1.107 eren casos de pacients que superaven aquesta edat. Aquesta xifra representa el 78% del total. Pel que fa a la franja en què s’han diagnosticat més casos (248) és la de 50 a 59 anys d’edat.
Aquesta mitjana puja si ens referim només als pacients greus, els que han hagut d’ingressar a l’UCI o han mort. En aquest cas, la majoria són malalts d’entre 75 i 79 anys.
Pel que fa al sexe dels pacients, l’informe assenyala que la xifra de dones positives, 732, és lleugerament superior a la dels homes, amb 690 casos.
El document també destaca que la majoria del casos, 1.383, són autòctons i que la resta, 39, són casos procedents d’altres països o Comunitats Autònomes.
A més, assenyala que 247 positius són sanitaris.
En referència a l’àmbit del tractament, es conclou que 602 pacients han estat hospitalitzats en planta, 129 a l’UCI i 621 han seguit el tractament al seu domicili. A dia 7 d’abril, es comptabilitzaven 616 altes i 89 defuncions. 31 dels pacients que han mort tenien entre 80 i 89 anys.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja