Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Jugar amb els horaris dels fills i els dels pares i compartir responsabilitats, les claus
Alex és el que duu els seus fills, Adrià i Daniela, a les activitats extraescolars. Les tasques domèstiques se les reparteix amb la seva dona i, de vegades, també opten pel comodí dels avis perquè l’organització familiar i laboral encaixi. Vanesa i la seva parella fan feina de temporada, però és ella qui s’encarrega més de la seva filla i qui ha optat per una reducció de jornada. Si la família és monoparental, la cosa encara es complica més perquè no hi ha tasques a compartir amb ningú.
Sigui quina sigui la configuració familiar, el fet és que la cura dels fills redueix el temps per a un mateix a la mínima expressió. Jugar amb els horaris dels fills i els dels pares i compartir responsabilitats sempre farà més senzills els malabarismes als quals s’enfronten diàriament les llars amb infants.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals