Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Jugar amb els horaris dels fills i els dels pares i compartir responsabilitats, les claus
Alex és el que duu els seus fills, Adrià i Daniela, a les activitats extraescolars. Les tasques domèstiques se les reparteix amb la seva dona i, de vegades, també opten pel comodí dels avis perquè l’organització familiar i laboral encaixi. Vanesa i la seva parella fan feina de temporada, però és ella qui s’encarrega més de la seva filla i qui ha optat per una reducció de jornada. Si la família és monoparental, la cosa encara es complica més perquè no hi ha tasques a compartir amb ningú.
Sigui quina sigui la configuració familiar, el fet és que la cura dels fills redueix el temps per a un mateix a la mínima expressió. Jugar amb els horaris dels fills i els dels pares i compartir responsabilitats sempre farà més senzills els malabarismes als quals s’enfronten diàriament les llars amb infants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106