Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'equip de govern assegura que ha cercat el màxim consens
Entre aplaudiments i escridassades ha quedat aprovada, de manera inicial, l’ordenança de terrasses de Palma. Veïnats i restauradors del barri de Santa Catalina han escenificat la divisió que existeix envers aquesta norma. El PP hi ha votat en contra i Ciutadans finalment s’hi ha abstingut. L’equip de govern reconeix que la regulació arriba tard i ho justifica amb què s’ha volgut cercar el màxim consens.
També s’ha donat llum verda a la zonificació que prohibeix el lloguer vacacional a plurifamiliars. Els veïnats aplaudeixen la mesura, mentre que la patronal del lloguer turístic destaca que serà perjudicial per a l’economia familiar.
Un ple de Cort en què també hem pogut veure Àlvaro Gijón, un dia després que s’ha conegut que el jutge del cas Policia Local aprecia indicis de delicte del regidor i diputat en la investigació.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703