Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'equip de govern assegura que ha cercat el màxim consens
Entre aplaudiments i escridassades ha quedat aprovada, de manera inicial, l’ordenança de terrasses de Palma. Veïnats i restauradors del barri de Santa Catalina han escenificat la divisió que existeix envers aquesta norma. El PP hi ha votat en contra i Ciutadans finalment s’hi ha abstingut. L’equip de govern reconeix que la regulació arriba tard i ho justifica amb què s’ha volgut cercar el màxim consens.
També s’ha donat llum verda a la zonificació que prohibeix el lloguer vacacional a plurifamiliars. Els veïnats aplaudeixen la mesura, mentre que la patronal del lloguer turístic destaca que serà perjudicial per a l’economia familiar.
Un ple de Cort en què també hem pogut veure Àlvaro Gijón, un dia després que s’ha conegut que el jutge del cas Policia Local aprecia indicis de delicte del regidor i diputat en la investigació.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç