S'han adjudicat dos lots per construir 214 habitatges a solars del Camp Redó i de Son Ferragut, però la resta han quedat deserts
L’Ajuntament de Palma assumirà la construcció d’uns 60 habitatges de lloguer a preu limitat després que hagin quedat desserts alguns lots del Pla de xoc d’habitatge. La Junta de Govern de Cort ha adjudicat 214 habitatges a solars del Camp Redó i de Son Ferragut i com que la resta de lots han tornat quedar deserts i un altre ja havia estat anul·lat, l’ajuntament ha anunciat se’n farà càrrec. Aquesta actuació forma part de la primera fase del Pla d’Habitatge de Cort, que preveu 1.200 habitatges en total.
La gran solució contruir guetos,hi haurà habitatges de 1°de 2° i aquets seran de 3° o 4°. On anirà la classe mitjana? Si això segueix així desepereixera. Mentres tant els banc fet una doverada i complicant per tot,nigú li estirarà les orelles,no interesa.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
El cap d'Emergències, Pablo Gárriz, ha negat rumors falsos i afirma que no hi ha hagut danys personals durant les inundacions
Les fortes pluges han obligat a realitzar mig centenar de serveis, la majoria per inundacions i caigudes d'arbres