Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Les obres preveuen millorar l'accessibilitat i la recuperació d'espais
L’Ajuntament de Palma ha aprovat la petició de Patrimoni Nacional per reformar l’interior del Palau de l’Almudaina. Les actuacions preveuen millores quant a l’accessibilitat, la recuperació d’espais per a visites turístiques a la galeria de Ponent i, entre d’altres, la connexió del Palau Reial i el de la Reina. Així ho ha explicat el regidor d’Urbanisme de Cort, Óscar Fidalgo, en la roda de premsa posterior a la Gerència d’Urbanisme.
També s’ha donat llum verda a un projecte social al convent de la Concepció per allotjar persones amb permisos penitenciaris i persones que han acabat la seva pena. La pastoral penitenciària vol separar els allotjaments, i les monges del convent cediran part de l’espai per aquesta iniciativa.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys