Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'activitat dins el mercat es reprendrà demà, tot i que les obres de millora del paviment de la plaça romandran actives
Des de primera hora del dematí el renou i l’olor intens a quitrà omplen la plaça Pere Garau. I és que en només una jornada s’han d’asfaltar els 3.600 metres quadrats dels carrers que envolten el mercat. Es preveu que avui a darrera hora comencin les tasques de senyalització viària i que demà es reprengui l’activitat dins el mercat. No hi haurà, però, placers a l’exterior, ja que s’han iniciat també les obres de millora del paviments de la plaça i que suposarà el recanvi d’unes 600 rajoles. Per això les obres s’allargaran fins demà i es reprendran dilluns i dimarts de la setmana que ve.
Una vintena de veïns de Pere Garau han rebut amb pancartes la visita de l’equip de Cort encapçalat per Angélica Pastor. S’oposen al pla de l’Ajuntament i demanen més diàleg amb l’administració municipal. Les obres de millora a la plaça Pere Garau tenen un pressupost de 43.500 euros i s’emmarquen dins el pla de millora que Cort ha impulsat a la barriada i que suposarà una inversió de 680.000 euros.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13