Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La portaveu de l'Ajuntament de Palma afirma que "si cal, parlarem amb els veïnats, però de moment no s'autoritzarà cap tipus d'escissió"
La portaveu de l’equip de govern de l’Ajuntament de Palma, Susanna Moll, “no contempla la possibilitat” de concedir l’autogestió econòmica al districte de la Platja de Palma, tal com va sol·licitar dimecres la plataforma de veïns i hotelers de la zona ‘Per una Platja de Palma cívica’, que van reclamar la segregació de l’Ajuntament de Palma en considerar-se “desemparats” per Cort.
L’incivisme, la manca de neteja als carrers i els renous nocturns són algunes de les raons que va al·legar la plataforma per sostenir la seva demanda. “Ara mateix, Cort no contempla aquesta petició”, ha insistit Moll, en roda de premsa. “Sabem que hi ha problemes a la Platja de Palma i, de fet, tenim una comissió de seguiment”, ha dit la regidora. “Si cal, parlarem amb els veïnats, però de moment no s’autoritzarà cap tipus d’escissió”, ha afirmat Moll.
La portaveu de Cort ha assenyalat que en 2018 s’ha passat “de 20 a 35 policies a la zona de s’Arenal”, i s’està “fent un gran esforç en el tema de la neteja”. L’oposició, però, discrepa que la resposta sigui cedir-hi part del pressupost.
Per altra banda, el Ple de l’Ajuntament ha rebutjat una proposta de Ciutadans que demanava que no s’esbuqués cap habitatge del Camp Redó si no es dona garanties als veïnats, que amenacen amb mobilitzacions.
I també s’ha aprovat reduir a la meitat l’edificabilitat prevista als solars propietat de la Fundació Natzaret on s’ubicava l’antiga discoteca Pachá.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades