Es reforestaran més de 450 metres quadrats de bosc
L’Ajuntament de Palma l’eliminarà, restaurarà i senyalitzarà els camins interiors del bosc de Bellver. En concret de camins creats a poc a poc a causa de l’erosió del sol per l’impacte de l’home. El projecte pretén reduir la fragmentació de la vegetació. La primera part es finançarà a través del Fons d’Impuls del Turisme Sostenible i costarà al voltant de 790.000 euros. A més es plantaran més de 5800 espècies de plantes arbòries i es reforestaran més de 450 metres quadrats de bosc. Aquestes plantacions es faran a les zone on habitualment hi ha camins creats per l’home i protegiran amb tanques metàliques.
Per una altra banda, Cort mantendrà durant tot l’estiu el descompte del 95% per als clubs esportius a totes les instal·lacions municipals. Ho fa perquè els més joves hi puguin practicar esport tot i no ser considerada temporada alta de competició.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici