Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La gala dels Premis Ciutat de Palma s'ajorna fins al 27 de maig
Cort proposa, sempre que la situació sanitària ho permeti, que la gala de lliurament dels Premis Ciutat de Palma es celebri al Castell de Bellver dia 27 de maig. Els guanyadors es publicaran dia 20 de gener, però hauran d’esperar unes setmanes per recollir els seus guardons. I és que sembla que la pandèmia obligarà l’Ajuntament a suspendre o ajornar totes les activitats culturals i d’oci previstes per a les pròximes setmanes.
De fet, per tal d’evitar aglomeracions, l’Ajuntament de Palma ja havia suspès les torrades, el correfoc i els concerts de la Revetla de Sant Sebastià i havia organitzat un seguit de concerts i espectacles a espais tancats i amb cabuda reduïda. Finalment, però, i seguint instruccions del Govern, no hi haurà cap activitat ni concert. Una nova modificació que no tindrà cap cost de cancel·lació per al Consistori.
Així que finalment, ni Nathy Peluso, ni La MODA, ni la Glissando Big Band, ni res de res. Així és la nova normalitat del Sant Sebastià d’enguany. Ara toca, una altra vegada, romandre a casa.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat