Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El consistori ha iniciat el procediment de desallotjament de 170 de les 206 persones censades al recinte. Un cop notificades, disposen de cinc dies per presentar al·legacions
L’Ajuntament de Palma oferirà allotjament temporal a les persones que abandonin voluntàriament l’edifici de l’antiga presó, però admet que no disposa d’habitatges definitius, tal com reclamen alguns afectats. Així ho ha reiterat aquest dimecres la portaveu municipal, Mercedes Celeste.
El consistori ha iniciat el procediment de desallotjament de 170 de les 206 persones censades al recinte. Un cop notificades, disposen de cinc dies per presentar al·legacions.
Celeste ha insistit que, si decideixen sortir voluntàriament de l’edifici, l’Ajuntament posarà “tots els mitjans per donar-los acollida temporal”. Paral·lelament, Cort ha fet una crida a entitats socials i particulars perquè ofereixin allotjament per a aquestes persones.
De moment, segons la portaveu, no s’ha rebut cap resposta al correu habilitat pel consistori ni a les peticions fetes a institucions com l’Estat o el Bisbat. Tot i això, l’Ajuntament manté oberts tots els canals i assegura que qualsevol ajuda serà benvinguda.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros