Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Continua la lluita de veïns, ajuntament i consell de Mallorca contra les torres d'alta tensió que s'instal·len al costat de Son Puig, a Palma. El consistori i la institució insular viatjaran demà a Madrid preocupats, perquè l'impacte negatiu que provoquen les torres no afecti la declaració de la serra de Tramuntana com a Patrimoni Mundial de la UNESCO.
La instal·lació de les torres d’alta tensió a la urbanització de Son Puig pot afectar la declaració de la Serra de Tramuntana com a Patrimoni Mundial de la UNESCO. Així ho creuen Ajuntament de Palma i Consell de Mallorca. Una preocupació que demà traslladaran en una reunió al Ministeri de Cultura. Volen que Madrid analitzi el projecte, que diuen, és anterior a aquesta declaració.
Mentrestant, continuen cercant alternatives viables. De moment, ja s’ha aconseguit que no s’instal·li la número 14, la darrera, que s’hauria col·locat aquí, a tan sols uns 40 metres de la zona residencial on actualment hi viuen 150 families.
Els veïnats, que avui han rebut tota aquesta informació de primera mà, es mostren esperançats.
Fa mesos, que amb accions com aquesta, lluiten per frenar també el que consideren un atac a la seva salut.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat