Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Durant la visita han avaluat el primer prototip dels autobusos articulats que funcionen amb gas natural
116
El tinent d’alcalde de Mobilitat Sostenible, Francesc Dalmau i el gerent de l’Empresa Municipal de Transports de Palma (EMT) han visitat aquesta setmana la fàbrica d’autobusos de Galícia on s’estan construint els 28 autobusos articulats que arribaran a Palma a la tardor. Durant la visita han avaluat el primer prototip dels autobusos articulats.
La fàbrica treballa per a la marca Scania, una de les tres empreses adjudicatàries dels contractes per a l’adquisició de 100 autobusos de gas natural que el consell d’administració de l’EMT va aprovar a la fi de 2018.
L’equip tècnic ha comprovat com s’estan fabricant els vehicles i si s’han de rectificar errors en el procés de producció.
Finalment, la visita ha servit per a tancar una data de lliurament dels busos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat