Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Operaris d'Emaya han retirat la pintada de "Viva España!" de la base, i dilluns llevaran la pintura del bust del batle republicà de Palma
Operaris d’Emaya han iniciat avui dematí la netaja de l’escultura del batle republicà de Palma Emili Darder, després de ser objecte de pintades vandàliques ara fa dos dies. Els treballadors han començat per fer neta la placa identificativa i han llevat la pintada de “Viva España!” de la base de l’escultura. En una segona fase, dilluns que ve, l’Ajuntament ha anunciat que llevarà la pintura blava del bust del batle, ubicat a la plaça de la Porta del Camp.
Cort ha anunciat que també netejaran l’escultura d’Aurora Picornell, que es troba al passeig del Born del Molinar, i altres dues escultures més que han estat objecte de pintades vandàliques. La neteja d’aquestes quatre escultures s’allargarà durant més d’una setmana.
No se sap de moment qui ha estat l’autor de les pintades, però diferents entitats, com ARCA, ja han demanat que s’obri una investigació.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí