El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'objectiu és donar lloc a un gran anell a la perifèria de Ciutat. Per fer-ho, però, demana ajuda a Consell i Govern
Després d’anys de debat, conflictes i manifestacions, la resolució de les pedreres de sa Garrigueta Rasa i Can Rosselló com a futures àrees verdes sembla molt més a prop.
Així ho assegura l’Ajuntament de Palma, que aspira a incorporar-hi els dos terrenys, tot i que no s’ha confirmat la presència d’una partida econòmica en els pressupostos de 2024 per a aquest fi. Un projecte, diuen, que regenerarà la perifèria de la ciutat i farà possible connectar la mar de Palma amb la serra de Tramuntana. Un projecte que reconforta, de moment, els veïnats de Ciutat.
Cort no ha informat de terminis ni de les properes passes, però afirma que és aquesta una actuació immediata.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle