L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Membres de l'equip de Govern i també de l'oposició han condemnat els fets a través de la xarxa
El compte de l’Ajuntament de Palma a Twitter canviava de mans minuts després de les onze i mitja. Al nom d’usuari se li afegeix un guió baix. A la imatge, en lloc de la façana del consistori, una estreta de mans amb un feix de bitllets i a la descripció, Ajuntament Corrupte.
Amb un to ofensiu i intimidatori les primeres piulades se centren en el regidor de Cultura i Benestar social, i exbatle de Palma, Antoni Noguera, a qui dirigeixen insults i amenaces de mort de tot tipus.
Pocs minuts després s’ha obert un altre compte amb el nom oficial que tenia l’Ajuntament prèviament a l’atac. Ara s’investiga si al darrere hi ha la mateixa persona, ja que aquí els comentaris agafen un caire més jocós i ordinari. De fet un usuari de Palma ha fet gala de la proesa i reconegut ser-ne el creador al seu perfil de twitter.
En qualsevol cas els missatges de suport no tarden a comparèixer. Un d’aquests és del portaveu de MÉS per Mallorca, Miquel Ensenyat, qui s’endu també males paraules per part dels atacants. Al·lusions directes reben també altres institucions com EMAYA i el Mallorca.
No ha estat fins a una hora més tard quan la Policia Nacional s’ha fet amb el control del compte, però no encara amb el del domini, pel qual el suplantador demana cinc mil euros. L’Ajuntament de Palma, que ha estat també en contacte amb l’empresa Twitter, ha presentat una denúncia per un presumpte delicte d’usurpació i un altre per amenaces i ha demanat disculpes textualment per la lamentable situació generada.
Membres de l’equip de Govern i també de l’oposició han condemnat els fets a través de la xarxa. En els darrers dies altres ajuntaments com els de València, Pamplona, Berga o Albacete han patit també ciberatacs similars.
L’autor del hacking presumeix dels seus actes i reta els cossos de seguretat a aturar-lo. Pirategen el compte de Twitter de l’Ajuntament de Palma
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues