Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El Consistori també modificarà el projecte de reforma de la plaça del Mercat
L’Ajuntament de Palma confia tenir enllestida abans de finals d’any la zonificació de la ciutat per a l’aplicació de les mesures d’emergència de l’habitatge. És a dir, on es podran reconvertir els locals comercials en habitatges o les zones en les quals es podrà créixer en altura. El regidor d’Urbanisme, Óscar Fidalgo, ha explicat a la Gerència d’Urbanisme que es treballa amb els tècnics i tots els departaments del Consistori per aconseguir el millor desenvolupament possible. Segons Fidalgo, Palma és una excepció a les Balears, ja que concentra entre el 60 i el 70% de l’activitat urbanística.
La remodelació de la plaça del Mercat, pendent
L’Ajuntament de Palma modificarà el projecte de reforma de la plaça del Mercat. Aquest dimarts, el departament d’infraestructures ha duit el projecte a la comissió de centre històric, però ha estat retirat de l’ordre del dia, perquè s’ha considerat que és millorable. Entre altres, s’ha de cercar una nova ubicació per a l’estàtua d’Antoni Maura, tal com demana ARCA. També patirà canvis el quiosquet Alaska, que s’haurà d’ajustar als paràmetres de la nova plaça.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc