Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'Ajuntament ha invertit en el darrer any 420.000 euros en manteniment dels centres de 0 a 3 anys
L’Ajuntament de Palma ha redactat un projecte per climatitzar totes les escoletes de la ciutat en els propers anys. El cost ascendeix a uns 3 milions d’euros i Cort en cercarà finançament extern, sobretot a través dels fons de la Llei de Capitalitat. Aquest projecte inclouria 10 de les 11 escoletes municipals, ja que una ja compta amb un sistema integral de climatització.
D’aquesta manera, l’Ajuntament solucionaria les queixes que s’han produït a escoletes com la del Molinar, on diversos pares havien protestat per les altes temperatures en què s’hi feia classe.
Aquestes obres de climatització seran un dels propers projectes del Patronat Municipal d’Escoles d’Infants (PMEI). Així ho ha explicat el regidor d’Educació i Política Lingüística de Palma, Llorenç Carrió. Els treballs es començaran a licitar un pic s’hagin acabat les obres de manteniment de 9 dels 11 centres públics de la ciutat. Unes reformes que han costat 420.000 euros.
D’aquests, l’escoleta de Son Roca és la que ha rebut la major inversió, uns 125.000 euros. La de Santa Catalina, que encara està en obres, n’ha rebuts uns 80.000. En aquests treballs, s’hi han millorat les parets, els lavabos, les portes, les finestres o la calefacció, entre altres coses. S’espera que les reformes s’acabaran la setmana que ve, aproximadament tres setmanes abans de l’inici del curs a les escoletes de Ciutat.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat