Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Respon així a Armengol, que va acusar el Govern d'estar paralitzat i de viure de rendes
El Govern considera que l’expresidenta Francina Armengol està “desconnectada de les Balears i congelada en la nit electoral del 28M”. És la resposta de l’executiu de Prohens a les crítiques fetes ahir per la presidenta del Congrés, que va presidir unes jornades socialistes a Palma. Armengol va acusar el Govern d’estar paralitzat i de viure de rendes.
Així s’ha manifestat avui el portaveu del Govern, Antoni Costa, després del Consell de Govern. S’ha aprovat transferir gairebé 19 milions d’euros a l’Empresa Municipal de Transports de Palma per la gratuïtat del 2024. Costa ha tornat a reclamar a Madrid que destini 63 milions d’euros per garantir la gratuïtat del transport i ha demanat que els doblers arribin com més aviat millor. Si pot ser, dins el primer trimestre d’enguany. Costa també ha mostrat el suport de l’executiu Prohens amb el líder nacional del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo. Considera que els populars han donat suport al decret Òmnibus per “responsabilitat”.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors