Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El Govern pretén que la paralització del repartiment de menors migrants només afecti les Balears, no altres territoris de l'Estat
El Govern pretén que la paralització del repartiment de menors migrants només afecti les Balears, no altres territoris de l’Estat.
L’executiu reitera que aquí no hi caben. Segons el portaveu del Govern, Antoni Costa, “els centres de menors tenen una sobresaturació del 1.000%”, i per això explora tots els recorreguts judicials possibles. Recordem que la presidenta Prohens anunciava aquest dijous un recurs al Tribunal Suprem per demanar mesures cautelars i que s’aturi el repartiment, almanco a les Balears.
El xoc entre l’executiu central i autonòmic no afluixa i es fonamenta en la distribució dels menors migrants que són a les Canàries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros