X

Costa: “Els centres de menors tenen una sobresaturació del 1.000% i el govern central això no ho entén”

El Govern pretén que la paralització del repartiment de menors migrants només afecti les Balears, no altres territoris de l'Estat

22/08/2025

Costa: “Els centres de menors tenen una sobresaturació del 1.000%25 i el govern central això no ho entén”

20

El Govern pretén que la paralització del repartiment de menors migrants només afecti les Balears, no altres territoris de l’Estat.

L’executiu reitera que aquí no hi caben. Segons el portaveu del Govern, Antoni Costa, “els centres de menors tenen una sobresaturació del 1.000%”, i per això explora tots els recorreguts judicials possibles. Recordem que la presidenta Prohens anunciava aquest dijous un recurs al Tribunal Suprem per demanar mesures cautelars i que s’aturi el repartiment, almanco a les Balears.

El xoc entre l’executiu central i autonòmic no afluixa i es fonamenta en la distribució dels menors migrants que són a les Canàries.

22/08/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT