El vicepresident i conseller d'Economia considera que no ha de dimitir
El vicepresident i conseller d’Economia, Hisenda i Innovació, Antoni Costa, ha sortit avui en una conferència de premsa per donar compte de la destitució de l’exdirector gerent d’Ibetec, Juan Antonio Serra, processat per un presumpte cas d’agressió sexual i atemptat contra agent de l’autoritat. Costa ha dit que es va equivocar: “Vaig confiar en ell i en la seva presumpció d’innocència”. Però no creu que sigui motiu suficient per a dimitir, com demanen els grups parlamentaris de l’oposició. “No consider que hagi de dimitir ni dimitiré”, ha declarat Costa, qui ha assegurat que ell era “l’únic que coneixia la situació” de Serra.
Apel·lant al respecte a la presumpció d’innocència, Costa s’ha justificat en el fet que va confiar en la paraula de Serra, qui li va dir que les acusacions sobre ell eren falses i que el cas s’arxivaria, i que per això no va informar-ne la presidenta del Govern, Marga Prohens, perquè va pensar que no tindria “la transcendència que ha tingut”. Va ser aquest divendres, quan va llegir la notícia sobre l’obertura de judici oral i l’escrit d’acusació de la Fiscalia, que va canviar d’opinió.
Un jutjat d’instrucció de Palma ha ordenat l’obertura de judici oral contra Serra Ferrer per besar a la força una desconeguda i llepar-li la cara el maig de 2022 en un restaurant de Palma i agredir un policia quan va ser detingut per aquests fets, acusacions per les quals la Fiscalia li demana 3 anys de presó. Costa ha explicat que va confiar en el testimoni inicial que li va donar l’acusat, el qual va insistir que era innocent, si bé l’obertura de judici i l’escrit de la Fiscalia han portat el conseller a prescindir d’aquest professional i amic seu.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar