L'Ajuntament n'ha hagut d'assumir la concessió per evitar la desaparició de les emblemàtiques rampes de les casetes de barca
Els veïns d’Alcalfar fa anys que veuen com els seus tretze molls s’han deteriorat per la falta de manteniment. Tot i que en un principi ells mateixos hi realitzaven reparacions, Costes els va negar la possibilitat de continuar fent-ho. Des de llavors, amb el pas del temps i els temporals, l’aspecte i la funcionalitat havia empitjorat molt.
L’Ajuntament de Sant Lluís ha arribat a un acord amb Costes per a aconseguir la concessió d’aquests molls i poder executar les obres de reparació. Aquesta actuació costarà, a la corporació municipal, devers 96.000 euros i s’espera que l’obra finalitzi durant el primer trimestre de 2023.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto