Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

El dictamen es va fer en el marc del replanteig per ubicar els quiosquets de platja de l'illa
Un informe de la Direcció General de Costes del Govern desaconsellava la circulació amb vehicles en el tram pròxim a la zona argilosa de Migjorn on ahir es varen esllavissar unes roques en un accident en què ha mort un nadó de dos mesos.
El Consell de Formentera desconeixia fins ahir l’existència d’aquest informe, però el president Llorenç Córdoba diu que pel que han recollit de diversos testimonis, és l’únic camí que dona accés al quiosquet que s’està instal·lant a uns metres de la zona afectada.
El dictamen de Costes es va fer en el marc del replanteig per ubicar els quiosquets de platja a l’illa, a principis d’aquest mes de juliol.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta