Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Ajuntament de Calvià ha confirmat que les obres no tenen autorització
Veïnats de Bendinat, indignats per l’aparició de pedres cimentades d’amunt el litoral.
107Segons ha pogut saber el programa ‘Illes i Pobles‘ d’IB3 Televisió, Costes ha obert un expedient per ocupació irregular del domini públic contra els resposables de col·locar pedres cimentades al litoral de Bendinat. Per la seva part, l’Ajuntament de Calvià ja ha enviat zeladors, que han confirmat, després d’inspeccionar les obres, que no tenen autorització.
Les pedres impossibiliten que la gent hi pugui seure o allargar-se a pendre el sol. El consistori calvianer també ha obert una investigació per aclarir qui ha estat. El veïnats sospiten que podria ser el propietari d’algun dels xalets amb accés privat a la costa, per evitar que hi venguin banyistes.
Els veïnats s’ha reunit aquest dimarts per acordar les accions legals a prendre. Veïnats de Bendinat, indignats per l’aparició de pedres cimentades damunt el litoral
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya