Logo IB3N
X

Costitx celebra la revetlla de Sant Sebastià amb un picat de gloses i un correfoc

El públic, assegut i amb certificat COVID

20/01/2022

Costitx celebra la revetlla de Sant Sebastià amb un picat de gloses i un correfoc

197

Tot i les les restriccions vigents, els costitxers han celebrat la seva revetla de Sant Sebastià, aquest dimecres vespre. El públic havia d’estar assegut, i havia de presentar el certificat COVID a l’entrada del recinte. La vetlada s’inicià amb un combat de gloses a càrrec de Mateu Xurí, Alícia Olivares i Toni Mosset. Tot seguit, el correfoc dels Dimonis de Son Ganxó. No pogué ser amb la fórmula habitual: els assistents només pogueren contemplar l’espectacle des d’enfora i sense botar ni ballar, però dimonis i batucada s’hi entregaren a fons per transmetre la festa i l’alegria que tots tant enyoram.

 

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella