Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els ocupants del vehicle han resultat ferits lleus
Un cotxe ha perdut el control i ha quedat trabucat devers les 8.00 hores d’avui dijous a l’autopista Ma-1 en direcció a Andratx, a l’altura de Marineland. Els tres ocupants del vehicle han resultat ferits lleus, un d’ells un nin, que han estat traslladat a un centre hospitalari.
L’accident ha provocat retencions de prop de 8 quilòmetres. La grua ha retirat el vehicle prop de les 10.00 hores, moment en què s’ha restablert la normalitat en la circulació.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat