Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

'Saben aquell', el biopic sobre l'humorista Eugenio, fou l'altra gran guanyadora
Diumenge nit s’han celebrat a Barcelona els Premis Gaudí de l’Acadèmia del Cinema Català, que han coronat la pel·lícula ‘Creatura’. El film ha guanyat sis premis de les categories principals, entre ells, el de millor direcció per Elena Martín. La directora assegurava en el seu discurs que “davant de la violència sexual, el que és important no és castrar, sinó educar, acompanyar i sobretot continuar sent lliures en les nostres narratives.”
‘Saben aquell’, el biopic sobre l’humorista Eugenio dirigit per David Trueba, ha estat l’altra gran triomfadora amb set premis, entre ells, el de millor actriu per Carolina Yuste i millor actor per David Verdaguer.
Les dues candidates als Oscars també han rebut premi. ‘La societat de la neu’ de Bayona, millor pel·lícula europea, i ‘Robot Dreams‘, millor pel·lícula d’animació i millor música original, la qual està nominada als Oscar. El director Agustí Villaronga queda sense homenatge pòstum, sense premi com a millor director per ‘Loli Tormenta‘.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix