Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

'Saben aquell', el biopic sobre l'humorista Eugenio, fou l'altra gran guanyadora
Diumenge nit s’han celebrat a Barcelona els Premis Gaudí de l’Acadèmia del Cinema Català, que han coronat la pel·lícula ‘Creatura’. El film ha guanyat sis premis de les categories principals, entre ells, el de millor direcció per Elena Martín. La directora assegurava en el seu discurs que “davant de la violència sexual, el que és important no és castrar, sinó educar, acompanyar i sobretot continuar sent lliures en les nostres narratives.”
‘Saben aquell’, el biopic sobre l’humorista Eugenio dirigit per David Trueba, ha estat l’altra gran triomfadora amb set premis, entre ells, el de millor actriu per Carolina Yuste i millor actor per David Verdaguer.
Les dues candidates als Oscars també han rebut premi. ‘La societat de la neu’ de Bayona, millor pel·lícula europea, i ‘Robot Dreams‘, millor pel·lícula d’animació i millor música original, la qual està nominada als Oscar. El director Agustí Villaronga queda sense homenatge pòstum, sense premi com a millor director per ‘Loli Tormenta‘.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061