L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

És una eina informàtica creada pel Cercle d'Economia de Mallorca i actualitzada diàriament a partir de les dades del Ministeri de Sanitat i la Conselleria de Salut
El web per consultar el ‘semàfor Covid’ de les Balears
El Cercle d’Economia de Mallorca ha sintetitzat en cinc indicadors sanitaris amb un codi de colors a manera de semàfor l’evolució diària de la pandèmia a les Illes Balears, una eina informàtica que ofereix a particulars, mitjans, empreses i institucions per a informar del risc de contagi.
El semàfor s’actualitza diàriament a partir de les dades publicades pel Ministeri de Sanitat i la Conselleria de Salut i el color del risc s’estableix en funció dels criteris sanitaris de la Unió Europea, emprats per la majoria de països per a recomanar els desplaçaments entre estats o regions.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
El fenomen ha esquivat Eivissa, amb sol durant quasi tot el matí
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts