Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Astilleros de Mallorca preveu tancar el 2022 amb una facturació un 15 % superior a l'any passat i molt semblant al 2019
Creix el negoci del manteniment i reparació d’embarcacions. Tancaran l’any amb millors resultats que abans de la pandèmia i les previsions per al 2023 també són bones. En canvi, baixen les matriculacions, especialment de les barques més petites.
Astilleros de Mallorca preveu tancar el 2022 amb una facturació un 15 % superior a l’any passat i molt semblant al 2019. La pandèmia va deixar tocat el sector i aquest any no ha arrancat així com esperaven. Passat l’estiu, se’n va recuperar l’activitat i preveuen per al 2023 nivells de feina superiors als d’abans de la pandèmia.
Les embarcacions, majoritàriament, són d’entre 50 i 100 metres d’eslora. Els projectes de manteniment i de reparació de cadascun es mouen entre els 80.000 i els 3 milions d’euros. Pràcticament, tots aquests vaixells són de propietaris estrangers, un 60% d’ells extracomunitaris. El sector ha crescut en la darrera dècada i reivindica la capacitat de continuar-ho fent.
A més, aquest sector dona feina, al port de Palma, a unes 2.500 persones.
Cauen les vendes de embarcacions recreatives i augmenten els lloguers
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals