Oper 4.0 té a la venda 1.700 entrades per dos dies a Palma i preveuen que un 40% dels espectadors vendran de diferents països europeus
Posicionar Mallorca en el mapa mundial de l’òpera és l’objectiu d’aquesta companyia espanyola que enguany oferirà a Palma diferents concerts.
Només a Alemanya calculen que hi pot haver fins a 10.000 persones especialitzades en aquest tipus de turisme. Un turisme, asseguren, d’alta qualitat.
Des del Consell de Mallorca reconeixen que la pràctica d’alguns esports ha aconseguit allargar la temporada turística, però la cultura també convida, sobretot a Palma.
Els dos concerts principals tendran lloc el mes de setembre a l’Auditorium de Palma. Un escenari que acollirà artistes provinents de la Gran Òpera de Viena.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'