Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Balears és l'única comunitat autònoma on creix la despesa amb 612 milions d'euros
Font: Efe
114Els turistes internacionals que han visitat Balears de gener a maig, en els cinc primers mesos de l’any, van realitzar una despesa de 612 milions d’euros, un augment del 57% respecte al mateix període del l’any passat , segons dades de l’INE publicades aquest divendres.
Balears és l’única comunitat autònoma on va créixer la despesa dels turistes internacionals, que ha disminuit un 78% a les Canàries, un 78% a Catalunya i a Madrid, un 77% a Andalusia, un 69% a la Comunitat Valenciana i un 59% en la resta de comunitats autònomes.
En el conjunt de país, la despesa fins al maig va arribar als 3.349.000 d’euros, un 71% menys. En els primers cinc mesos de l’any, la despesa acumulada a les Canàries es va xifrar en 750 milions d’euros a Canàries, 612 a Balears i 501 milions a Catalunya.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare